Forrás: Abonyi települési portál - Titkárság
Ügyfélfogadási rend:
Polgármester ügyfélgogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Jegyző ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Alpolgármester ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Főépítész ügyfélfogadása: minden szerdán 08.00-16.00 óráig.
A Titkárságon az alábbi munkatársak látják el a feladatokat:
Csajbók Zsuzsanna | ügykezelő | emelet 116. szoba | 53/360-135/102 mellék |
Kurucz Gyöngyi | ügykezelő | emelet 123. szoba | 53/562-095 |
dr. Tömböl Klára | titkársági ügyintéző | emelet 123. szoba | 53/562-096 |
Vágó Krisztián | ügykezelő | emelet 123. szoba | 53/360-135/102 mellék |
Mádi Csaba | ügyfélszolgálati munkatárs | földszint 1. szoba | 53/360-135/101 |
A Titkárság feladatai közé tartozik elsősorban az Önkormányzat működésének segítése, azaz a Képviselő-testület, a bizottságok, a polgármester, a települési képviselők, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat munkájának technikai megszervezése, továbbá az ezzel összefüggő szakmai, adminisztratív feladatok elvégzése. Közreműködik a döntések előkészítésében valamint a polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző napi munkavégzéséhez kapcsolódó titkárnői feladatok ellátásában.
A Titkárság az oktatáshoz kapcsolódó feladatok körében ellátja a közoktatással, közművelődéssel kapcsolatos fenntartói döntések előkészítését, továbbá oktatási, nevelési intézmények tanulókat, gyermekeket érintő megkeresését, tankötelezettséggel kapcsolatos kötelező határozatok kiadását.
A fentieken túl a Titkárság ellátja az országgyűlési, az önkormányzati képviselő-választáshoz, országos és helyi népszavazáshoz, népi kezdeményezéshez, Európai Parlamenti választáshoz kapcsolódó feladatokat, továbbá jelen honlap szerkesztésével összefüggő feladatokat.