Hírek

Elérhetőségek

Titkárság

Forrás: Abonyi települési portál - Titkárság

Ügyfélfogadási rend:
Polgármester ügyfélgogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Jegyző ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Alpolgármester ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Főépítész ügyfélfogadása: minden szerdán 08.00-16.00 óráig.

 

A Titkárságon az alábbi munkatársak látják el a feladatokat:

Csajbók Zsuzsanna ügykezelő emelet 116. szoba 53/360-135/102 mellék
Kurucz Gyöngyi ügykezelő emelet 123. szoba 53/562-095
dr. Tömböl Klára titkársági ügyintéző emelet 123. szoba 53/562-096
Vágó Krisztián ügykezelő emelet 123. szoba 53/360-135/102 mellék
Mádi Csaba ügyfélszolgálati munkatárs földszint 1. szoba 53/360-135/101

A Titkárság feladatai közé tartozik elsősorban az Önkormányzat működésének segítése, azaz a Képviselő-testület, a bizottságok, a polgármester, a települési képviselők, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat munkájának technikai megszervezése, továbbá az ezzel összefüggő szakmai, adminisztratív feladatok elvégzése. Közreműködik a döntések előkészítésében valamint a polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző napi munkavégzéséhez kapcsolódó titkárnői feladatok ellátásában.
A Titkárság az oktatáshoz kapcsolódó feladatok körében ellátja a közoktatással, közművelődéssel kapcsolatos fenntartói döntések előkészítését, továbbá oktatási, nevelési intézmények tanulókat, gyermekeket érintő megkeresését, tankötelezettséggel kapcsolatos kötelező határozatok kiadását.

A fentieken túl a Titkárság ellátja az országgyűlési, az önkormányzati képviselő-választáshoz, országos és helyi népszavazáshoz, népi kezdeményezéshez, Európai Parlamenti választáshoz kapcsolódó feladatokat, továbbá jelen honlap szerkesztésével összefüggő feladatokat.